CUPRA a hudební superstar Rosalía uvádějí reinterpretovanou verzi skladby "Abcdefg".
Stejně jako značka CUPRA i Rosalía inspiruje svět z Barcelony a během několika let se zařadila mezi mezinárodně nejuznávanější španělské umělce s miliony fanoušků na celém světě.
Značka CUPRA, vystupující v roli nekonvenčního vyzývatele, se ve své nejnovější spolupráci spojila se španělskou zpěvačkou Rosalía a vytvořila svěží verzi jejího virálního hitu "Abcdefg" z alba MOTOMAMI, které získalo ocenění Grammy.
Ve videu vystupují ambasadoři značky CUPRA, například herec Daniel Brühl, fotbalistky a fotbalisté FCB Alexia Putellasová, Ansu Fati a Marc ter Stegen, závodní jezdkyně Klara Anderssonová a padelová hráčka Ariana Sánchezová.
Video rovněž ukazuje nové hrdiny značky CUPRA pro novou éru - CUPRA UrbanRebel Concept, CUPRA Tavascan a CUPRA Terramar.
Sven Schuwirth, člen představenstva odpovědný za provozní činnosti značky CUPRA, o spolupráci na kampani řekl: "Rosalía se stejně jako CUPRA narodila v Barceloně, dokonce pouhé čtyři kilometry od našeho sídla. CUPRA a Rosalía spolu sdílejí také globální dosah a oslovují mezinárodní publikum. Vystupují jako kulturní majáky pro jednotlivce a nové generace hledající nekonvenční aspekty života."
Nová spolupráce je rozšířením společné kampaně CUPRA x Rosalía, která se začala teprve nedávno objevovat na billboardech a plakátech v různých městech po celém světě. Plakáty s telefonním číslem vyzývají kolemjdoucí k chatování přes WhatsApp a dostávají úryvky z nové a nekonvenční perspektivy formou Rosalíiny skladby 'Abcdefg', ve které se prochází abecedou ve stylu CUPRA.