Modely

Novinka
CUPRA
Leon
Od 779 900
Novinka
CUPRA
Leon Sportstourer
Od 814 900
CUPRA
Ateca
Od 839 900
Novinka
CUPRA
Formentor
Od 904 900
Novinka
CUPRA
Terramar
Od 1 084 900
Novinka
CUPRA
Tavascan
CUPRA
Born

Aktualizace softwaru OTA

DarkRebel

22.02.2021

CUPRA slaví své 3. výročí a zahajuje novou éru modelem CUPRA Born

  • První 100% elektromobil CUPRA bude jako impulz pro transformaci obchodního modelu společnosti nabízen na bázi předplatného
  • Griffiths: "V roce 2021 hodláme zdvojnásobit objem prodeje z loňského roku a dosáhnout 10% podílu na celkovém prodeji společnosti SEAT"
  • Značka rozšíří prodejní síť na 800 partnerů a otevře nový City Garage Store v centru Mnichova
  • Světová premiéra modelu Formentor VZ5: CUPRA slaví své výročí prezentací skutečného klenotu
  • Firma rozšiřuje svůj lifestylový svět partnerstvím se společnostmi Wilson a De Antonio Yachts a s Vincem Gerardisem, producentem seriálu Hra o trůny , uvádí upoutávku na televizní film RPM

 

Praha, 22/02/2021 - CUPRA míří do nové éry. Tři roky po své premiéře v Terramaru vstupuje tato automobilová značka do klíčového roku 2021. V něm se stane impulzem pro pokračující transformaci společnosti. Šesti externě nabíjitelnými hybridními verzemi a svým historicky prvním 100% elektromobilem CUPRA Born také dokáže, že elektrifikace a sportovní výkony tvoří dokonalou kombinaci.

CUPRA SE STÁVÁ SOUČÁSTÍ KAŽDODENNÍHO ŽIVOTA

 

Předseda představenstva značky CUPRA Wayne Griffiths zahájil akci slovy: "Značka CUPRA v uplynulých třech letech každého překvapila a pokračovala v růstu dokonce i v průběhu pandemie. Díky těmto skvělým výsledkům můžeme v roce 2021 s optimismem znovu přidat plyn. V letošním roce očekáváme zdvojnásobení objemu prodeje z roku 2020 a dosažení 10% podílu na celkovém prodeji společnosti SEAT.

 

CUPRA překonává od svého založení v roce 2018 veškerá původní očekávání. Celkem tato značka prodala již 65 000 vozů a roste dvouciferným tempem. Po uvedení nové produktové řady a představení Formentoru, prvního modelu vyvinutého exkluzivně pro značku CUPRA, došlo k dalšímu urychlení růstu. V lednu 2021 se CUPRA stala nejrychleji rostoucí značkou a dosáhla druhého měsíčního prodejního rekordu v řadě.

TŘI STRATEGICKÉ PILÍŘE V ROCE 2021

 

Strategie značky CUPRA pro dosažení letošních cílů spočívá na třech pilířích: posílení produktové řady její elektrifikací, realizaci nové prodejní strategie, která upevní přítomnost značky na globálních trzích, a rozšiřování světa značky prostřednictvím nových zážitků.

 

Elektrifikace bude klíčem k růstu značky CUPRA v roce 2021. Značka hodlá posílit svou přítomnost na evropských trzích nabídkou šesti hybridních variant modelů CUPRA Leon, CUPRA Formentor a CUPRA Ateca, a získat tak přístup k nejvíce elektrifikovaným trhům, například v Norsku a Nizozemí. Cílem značky je 50% podíl hybridních verzí s možností vnějšího nabíjení na celkovém prodeji modelu Formentor. CUPRA navíc rozšíří svou přítomnost na mezinárodních trzích, například v Mexiku, Izraeli a Turecku.

 

Nabídku osmi pohonů pro první exkluzivní model značky završuje právě představený model CUPRA Formentor VZ5. CUPRA vyrobí pouhých 7000 vozů této speciální limitované edice nabízející výkon 390 k. Dr. Werner Tietz, člen představenstva odpovědný za výzkum a vývoj, po její světové premiéře řekl: "CUPRA Formentor VZ5 je pro automobilové nadšence dokonalým ztělesněním sportovních výkonů poskytovaných spalovacím motorem. S verzí VZ5 jsme dosáhli něčeho, o čem si mnoho lidí myslelo, že toho nejsme schopni. Tento vůz je naším klenotem a jedním z nejlepších příkladů propojení mezi závodními okruhy a silnicemi. Na jeho vzniku se významně podíleli naši jezdci Mattias Ekström a Jordi Gené." Třetím členem týmu značky pro první šampionát závodů elektrických cestovních vozů PURE ETCR se stal španělský pilot Mikel Azcona.

ZAČÁTEK NOVÉ ÉRY

 

Představení sériově vyráběného modelu CUPRA Born, který dostal název po velmi moderní barcelonské čtvrti, jež inspirovala jeho vznik, bude impulzem pro transformaci společnosti. Wayne Griffiths k tomu říká: "CUPRA Born přinese svým podnětným designem a okamžitými výkony revoluci na trh elektricky poháněných vozů. Toto vozidlo zvýší ziskovost společnosti a ziskovou marži značky. CUPRA Born navíc přispěje ke snižování globálních emisí CO2 a plnění evropských cílů. Tímto vozem s emocionálním nábojem a sportovním charakterem chceme přispět k elektrifikaci Španělska a světa. A rovněž chceme, aby se nová generace mladých vyzývatelů stala součástí této transformace. Proto budeme toto vozidlo nabízet také na základě předplatného s měsíčním poplatkem za jeho používání a další související služby."

 

Druhým strategickým pilířem značky CUPRA bude realizace nové prodejní strategie, která vychází vstříc požadavkům nové generace řidičů efektivnějším a trvale udržitelnějším modelem prodeje. S uvedením modelu CUPRA Born na trh bude spuštěn agenturní model. Tento revoluční systém zvýší přítomnost dealerské sítě na internetu. Značka navíc hodlá rozšířit své zastoupení na hlavních třídách otevíráním showroomů City Garage Store v centrech významných měst na celém světě. Po otevření exkluzivních showroomů v Mexiku, Hamburku a Barceloně plánuje CUPRA otevřít ve druhé polovině letošního roku nový City Garage Store v Mnichově.

 

CUPRA hodlá tímto novým modelem prodeje rozšířit svou globální síť na 800 prodejních partnerů do konce roku 2022. Společnost navíc plánuje zvětšit svůj tým prodejních poradců CUPRA Master na 1000 členů. Tito specialisté jsou tváří značky a hlavními prostředníky ve vztahu se zákazníky od prvního kontaktu až po poprodejní služby.

 

CUPRA Born otevře díky této nové prodejní strategii brány k novým mezinárodním trhům a zvýší přítomnost značky v nejvíce elektrifikovaných zemích. Značka doufá, že elektromobil s dojezdem 500 km a elegantním designem, rozšíří její zákaznickou základnu a získá nové klienty, kteří hledají nejvyspělejší technologie s minimálním vlivem na životní prostředí, protože některé díly tohoto modelu se budou vyrábět z recyklovaných plastů. Výroba modelu CUPRA Born bude spuštěna ve druhé polovině roku v německém závodě Cvikov. Wayne Griffiths navíc na konci své prezentace oznámil, že značka pracuje na tom, aby proměnila koncepční elektromobil CUPRA Tavascan v realitu.

CUPRA ROZŠIŘUJE SVŮJ SVĚT

 

Kompletní produktovou řadu a globální prodejní síť doplní třetí pilíř strategie značky CUPRA, který spočívá ve vytváření nových zážitků a expanzi do nových teritorií s vizí inspirovat svět z Barcelony.

 

Antonino Labate, ředitel strategie, obchodního rozvoje a provozních činností značky CUPRA, představil padelovou raketu vyvinutou ve spolupráci se sportovní značkou Wilson pro hráče globálního seriálu padelových turnajů World Padel Tour a ambasadora značky CUPRA Fernanda Belasteguína. Firma chce touto raketou, s níž bude Argentinec hrát na některých turnajích profesionálního okruhu, ukázat své úsilí o propagaci padelu, který je nejrychleji rostoucím sportem v Evropě.

 

Labate navíc oznámil novou spolupráci se společností De Antonio Yachts, výrobcem designových vysokovýkonných jachet se sídlem v Barceloně. Obě značky již spolupracují na designu D28 De Antonio CUPRA, jachty v ikonických barvách výrobce automobilů. Člen nejvyššího vedení značky CUPRA uvedl, že budoucí ambicí obou značek je konstrukce jachty s hybridním pohonem.

 

Protože lidé a jejich emoce jsou jádrem strategie značky, akci stylově uzavřelo promítání video upoutávky na televizní sci-fi RPM, jehož děj se odehrává v roce 2101. Emoce jsou zakázané a skupina rebelů se snaží vzkřísit lidskost. V upoutávce vystupují známí herci, například Natalia Reyesová, hlavní hvězda filmu Terminator, španělský herec Eduard Fernández ze seriálu 30 Monedas a herečka Juana Acostaová, nominovaná na španělské filmové ocenění Goya. Při oznámení nové spolupráce s promítáním upoutávky na RPM vystoupil Vince Gerardis, výkonný koproducent seriálu Hra o trůny, spolu s bratry Uriaovými a filmovým producentem Danielem Posadou ze společnosti Infinito Studios.

CUPRA je nekonvenční značka, která vyzývá etablovanou konkurenci moderním designem a sportovními výkony a která z Barcelony inspiruje svět progresivními vozy a zážitky. Nezávislá značka CUPRA, založená v roce 2018, má vlastní sídlo spolu s oddělením pro výrobu závodních vozů v Martorellu (Barcelona) a síť specializovaných dealerství na celém světě.

Značka CUPRA udržela v roce 2020 vzestupný trend prodeje díky 11% nárůstu na 27 400 prodaných vozů. Mimořádně silné poptávce se těšily modely CUPRA Ateca a CUPRA Leon. Kromě toho byl na trh uveden model CUPRA Formentor, první vůz exkluzivně navržený a vyvinutý pro značku CUPRA. V roce 2021 představí CUPRA model CUPRA Formentor také ve verzích Plug-in Hybrid a první 100% elektromobil, CUPRA el-Born. Těmito modely dokáže, že elektrifikace se dokonale doplňuje se sportovním charakterem.

CUPRA se letos zúčastní terénních závodů Extreme E pro elektricky poháněná SUV. Kromě toho je exkluzivním automobilovým partnerem fotbalového klubu FC Barcelona, kterému zajišťuje jeho mobilitu, a prémiovým sponzorem globálního seriálu padelových turnajů World Padel Tour. Kmen CUPRA je tvořen týmem ambasadorů, kteří sdílejí hodnoty značky. Mezi jeho členy patří mimo jiné německý fotbalový brankář Marc ter Stegen, švédský závodní jezdec Mattias Ekström a pět z nejlepších padelových hráčů na světě.