- CUPRA a Primavera Sound představují line-up festivalu, který se uskuteční s mottem "Jsem tvým odrazem, budu tvé zrcadlo"
- Premiéra modelu CUPRA Tavascan se blíží, sen se již brzy stane realitou
- CUPRA příští rok spustí Metahype
Praha, 29-11-2022 - Spolupráce značky CUPRA s předním evropským festivalem Primavera Sound začne psát v roce 2023 novou kapitolu. Nový rok totiž přinese vzrušující příležitosti.
Nový ročník festivalu přivede nejnovější a nejlepší hudební talenty nejen do Barcelony, ale vůbec poprvé také do Madridu. CUPRA a Primavera Sound představí pro akce v obou městech společnou nominaci umělců a současně ve videu, které kombinuje reálný a virtuální svět v novém, dynamickém zážitku, nechají nahlédnout do budoucnosti značky CUPRA.
Festivaly ve dvou ikonických městech se uskuteční v souladu s mottem "Jsem tvým odrazem, budu tvé zrcadlo".
Příběh prezentovaný během oznámení nominace probíhá v Metahypu značky CUPRA, který je odrazem skutečného světa v rozšířené digitální krajině, v níž dva avataři jedou v modelu CUPRA Tavascan na virtuální festivaly PRIMAVERA SOUND v Barceloně a Madridu.
"CUPRA i nadále uskutečňuje svou ambici přinášet neočekávané. Oznámení nominace interpretů pro hudební festival Primavera Sound 2023 nejenže zahrnuje jedny z nejskvělejších současných umělců, ale také značí zrod nové edice prostřednictvím zrcadlení. Slogan 'Jsem tvým odrazem, budu tvé zrcadlo' našemu publiku jasně sděluje náš záměr: Chceme být zrcadlem budoucích generací jak v reálném světě, tak v metaversu prostřednictvím našich produktů a jedinečných zážitků," řekl Antonino Labate, globální ředitel značky CUPRA odpovědný za strategii, obchodní rozvoj a provozní činnosti.
Metahype je "vesmírem", který má podobu prostoru založeného na spolupráci. Značky, start-upy a tvůrci obsahů v něm poskytují jednotlivcům širokou škálu událostí, setkání a zážitků, a tím vytvářejí a sdílejí kulturu.
Metahype bude otevřen v první polovině roku 2023 jako zážitkový prostor, který značka CUPRA vytvořila v metaversu, aby posílila spojení s novou komunitou lidí vyrůstajících a žijících v digitálním světě, a probouzela tak zájem budoucích generací.
Prostřednictvím tohoto "vesmíru" se CUPRA Tavascan přiblíží o další krok k realitě. Tento automobilový sen se stane skutečností v roce 2024 v rámci pokračujícího úsilí značky CUPRA o elektrifikaci své budoucnosti.
CUPRA touto spoluprací posiluje svou vášeň pro hudbu. Prostřednictvím svých partnerství s festivalem Primavera Sound a jednou z největších platforem pro živé streamování elektronické hudby, Boiler Room, bude z Barcelony i nadále vytvářet jedinečné a emocionální zážitky a inspirovat nové generace.
CUPRA je nekonvenční značka, která kombinuje emoce, elektrifikaci a sportovní výkony, aby z Barcelony inspirovala svět. Značka CUPRA, založená v roce 2018, má vlastní sídlo spolu s oddělením pro výrobu závodních vozů v Martorellu (Barcelona) a síť specializovaných dealerství na celém světě.
Značka CUPRA udržela v roce 2021 vzestupný trend prodeje, jehož celkový objem ztrojnásobila na 80 000 dodaných vozů. K pozoruhodnému výsledku významně přispěl úspěch modelu CUPRA Formentor. CUPRA dokazuje, že elektrifikace a sportovní vlastnosti se vzájemně dokonale doplňují. V roce 2022 značka CUPRA rozšířila modelovou řadu CUPRA Born, první 100% elektromobil značky, o varianty s různými kapacitami akumulátorové baterie a také o ještě výkonnější verzi e-Boost. Představena byla rovněž exkluzivní, limitovaná edice modelu CUPRA Formentor VZ5. CUPRA Tavascan, druhý výhradně elektricky poháněný model značky, bude uveden na trh v roce 2024. To samé platí pro model CUPRA Terramar, elektrifikované sportovní SUV, které připomíná závodní okruh Terramar, kde začala historie značky CUPRA. V roce 2025 bude následovat první městský elektromobil značky, inspirovaný koncepčním vozem CUPRA UrbanRebel.
Značka CUPRA je oficiálním automobilovým partnerem fotbalového klubu FC Barcelona, kterému zajišťuje jeho mobilitu, prémiovým sponzorem globálního seriálu padelových turnajů World Padel Tour a oficiálním sponzorem klubu Finetwork KOI, který se účastní elektronických sportů. Spolupráce se značkami, jakými jsou Primavera Sound nebo De Antonio Yachts, vytváří lifestylový svět značky CUPRA. Kmen CUPRA je tvořen týmem ambasadorů, kteří chtějí být hnací sílou změny. Mezi jeho členy patří mimo jiné pouliční umělec TV Boy, držitelé zlatých olympijských medailí Adam Peaty, Melvin Richardson a Saúl Craviotto, německý fotbalový brankář Marc ter Stegen a fotbalistka Alexia Putellasová, která získala ocenění Ženský zlatý míč a Best FIFA Award.