Modely

Novinka
CUPRA
Tavascan
Novinka
CUPRA
Terramar
Od 1 084 900
Novinka
CUPRA
Formentor
Od 904 900
Novinka
CUPRA
Leon
Od 779 900
Novinka
CUPRA
Leon Sportstourer
Od 814 900
CUPRA
Ateca
Od 839 900
CUPRA
Born

DarkRebel

19.06.2024

CUPRA x FC Barcelona

 

  • Marc-André ter Stegen, Alexia Putellasová, Pedri, Ona Batlleová, Raphinha, Claudia Pinaová, João Felix, Jana, Fermín López, Lucy Bronzeová, Vitor Roque a Bruna předvedli své dovednosti při řízení studie CUPRA UrbanRebel Racing Concept ve virtuální realitě
  • Hráči využili Exponential Experience, svět značky CUPRA ve virtuální realitě, přizpůsobený pro tuto příležitost novým stadionem Spotify Camp Nou, prvky futuristické Barcelony a klubovými barvami blaugrana podél závodního okruhu
  • V průběhu akce si také důkladně prohlédli modely CUPRA Tavascan, CUPRA Formentor a CUPRA Leon PHEV, a seznámili se tak s budoucností značky

 

Praha, 19-06-2024 - Návrat klubu FC Barcelona na nový stadion Spotify Camp Nou už není daleko. Ale skupina hráčů a hráček fotbalových týmů klubu mohla již nyní s pomocí značky CUPRA poprvé exkluzivně nahlédnout do útrob stadionu, aniž by opustila areál tréninkového centra Ciutat Esportiva Joan Gamper. Jak to dokázali? Prostřednictvím průkopnického zážitkového světa CUPRA Exponential Experience, v němž řidič s brýlemi pro virtuální realitu ovládá studii CUPRA UrbanRebel Racing Concept ve fyzickém světě, zatímco zrakem prožívá jízdu na digitálním závodním okruhu, který byl tentokrát upraven ve stylu Barçy. Marc-André ter Stegen, Alexia Putellasová, Pedri, Ona Batlleová, Raphinha, Claudia Pinaová, João Felix, Jana, Fermín López, Lucy Bronzeová, Vitor Roque a Bruna, které jako spolujezdec doprovázel Jordi Gené, tak znovu slyšeli povzbuzování fanoušků na stadionu Spotify Camp Nou, když podrobovali zkoušce své řidičské dovednosti.

 

Futuristická Barcelona.

Exponential Experience propojuje hmatatelný svět s virtuální realitou s cílem maximalizovat potěšení ze vzrušující jízdy. Pro tuto příležitost byl zážitkový svět přizpůsoben estetickému pojetí sportovního klubu a jeho barvám blaugrana. Nové generace se tak mohou prostřednictvím 100% zážitků CUPRA seznámit s budoucností klubu Barça. Barcelona hráče při jejich rychlé jízdě ke stadionu Spotify Camp Nou vítá ikonickými budovami, jakými jsou mrakodrap Torre Glòries nebo dokončený chrám Sagrada Família. Poté následuje jejich první (virtuální) interakce s novým stadionem, který v současnosti prochází rekonstrukcí.

 

 

 

 

 

 

Atmosféra v barvách blaugrana.

Nejnáročnějším aspektem bylo bezpochyby začlenění fotbalového hřiště do zážitkového světa Exponential Experience. Sportovní klub FC Barcelona poskytnul značce CUPRA 3D architektonické ztvárnění nového stadionu, který musel být přizpůsoben rozměrům jezdecké zóny a arkádovému stylu. Po více než 500 hodinách práce je výsledkem Spotify Camp Nou, jehož stavba i detaily byly přizpůsobeny požadavkům hry, ale který si zachovává svou podstatu. "Je to opravdu autentický zážitek a nový Spotify Camp Nou vypadá fantasticky. Už se nemohu dočkat, až tam budu," říká Marc-André ter Stegen. "Senzorická kvalita je úžasná, fanouškovské skandování a chorály jsou slyšet stále zřetelněji, jak se blížíte ke stadionu, a nechybí ani mozaika tvořená diváky, kterou vidíte, když jste uvnitř," říká Jana. 

 

 

Závod do cíle.

"Považuju se za dobrého řidiče," říká Raphinha, než "naskočí" do vozu, a João Felix na to odvětí: "Ve videohrách jsem dobrý, tak možná budu mít výhodu." "Jsem nervózní, ale těším se," přiznává Bruna. Za volantem sdílejí své dojmy s Jordim Geném: "Šlápnu na to," říká mu Claudia Pinaová. "Je to bláznivé," říká pobaveně Fermín López. Pedri při vystupování ze studie CUPRA UrbanRebel Racing Concept zvolal: "Je to fantastické auto!". Mezitím Alexia Putallesová stále věnuje svou pozornost výsledku soutěže: "Už se nemohu dočkat, až se dozvíme, jaké jsou naše časy!"

 

Setkání budoucnosti s budoucností.

Virtuální svět Exponential Experience poskytl sportovcům příležitost zúčastnit se jedinečné akce společně se značkou CUPRA, která je "Oficiálním automobilovým partnerem a poskytovatelem mobility" Barçy na základě sponzorské smlouvy, která byla prodloužena na dalších pět let. "Chtěli jsme, aby si hráči FCB maximálně užili naše nejvíce nekonvenční zážitky z jízdy. Chtěli jsme jim také umožnit, aby již mohli vstoupit do svého nového domácího prostředí a setkat se s našimi budoucími elektrifikovanými modely CUPRA. Naším cílem bylo posílit globální spojení mezi značkou CUPRA a klubem FC Barcelona ve fyzickém i virtuálním světě," vysvětluje Patrick Sievers, globální marketingový ředitel značky CUPRA.

 

"Chci jet ještě jednou," říká Vitor Roque. "Je to skvělá zábava, lepší, než jsem čekala," přidává se Lucy Bronzeová. "Prostě úžasné," říká nakonec Ona Batlleová. V tomto ohromujícím nahlédnutí do budoucnosti měli navíc příležitost důkladně si prohlédnout nové a modernizované modely značky, CUPRA Tavascan, CUPRA Formentor a CUPRA Leon PHEV.

 

Popisky k fotografiím:

Exponential Experience Barça 1

COVER

Jaký bude nový stadion Spotify Camp Nou? Hráči Barçy objevují jeho virtuální verzi za volantem studie CUPRA UrbanRebel Racing Concept

Exponential Experience Barça 2

Sportovní klub FC Barcelona poskytnul značce CUPRA 3D architektonické ztvárnění nového stadionu, který musel být přizpůsoben rozměrům jezdecké zóny a arkádovému stylu

Exponential Experience Barça 3

V průběhu akce si také důkladně prohlédli modely CUPRA Tavascan, CUPRA Formentor a CUPRA Leon PHEV, a seznámili se tak s budoucností značky

Exponential Experience Barça 4

Virtuální svět Exponential Experience poskytl sportovcům příležitost zúčastnit se jedinečné akce společně se značkou CUPRA, která je "Oficiálním automobilovým partnerem a poskytovatelem mobility" Barçy na základě sponzorské smlouvy, která byla prodloužena na dalších pět let

Exponential Experience Barça 5

Hráči využili Exponential Experience, svět značky CUPRA ve virtuální realitě, přizpůsobený pro tuto příležitost novým stadionem Spotify Camp Nou, prvky futuristické Barcelony a klubovými barvami blaugrana podél závodního okruhu

SEAT S.A. 

 

SEAT S.A. je jedinou společností ve Španělsku s kompletní škálou činností zahrnujících návrh designu, vývoj, výrobu a prodej osobních vozů. Nadnárodní společnost se sídlem v Martorellu (Barcelona) je členem koncernu Volkswagen a prodává vozidla pod značkami CUPRA a SEAT.

 

SEAT S.A. vyváží více než 80 % svých vozidel a působí ve více než 70 zemích. Společnost zaměstnává více než 14 000 kvalifikovaných pracovníků a provozuje tři výrobní závody -   Martorel, El Prat de Llobregat a Barcelona, kde vyrábí modelové řady SEAT Ibiza, SEAT Arona, rodinu Leon a CUPRA Formentor. SEAT S.A. dále vyrábí vozy CUPRA Born a SEAT Tarraco v Německu a rodinu Ateca v České republice.

 

Společnost SEAT S.A. hraje vedoucí roli při přeměně Španělska na elektromobilové centrum Evropy. SEAT S.A., Volkswagen Group, PowerCo a jejich partneři investují v rámci projektu Future: Fast Forward 10 miliard eur do elektrifikace Španělska.

 

CUPRA je nekonvenční značka, která kombinuje emoce, elektrifikaci a sportovní výkony, aby z Barcelony inspirovala svět. Značka CUPRA, založená v roce 2018, se stala jednou z nejrychleji rostoucích automobilových značek v Evropě. CUPRA má síť specializovaných prodejních míst po celém světě.

 

Značka CUPRA dosáhla v roce 2023 nového prodejního rekordu s více než 230 000 dodanými vozy. CUPRA dokazuje, že elektrifikace a sportovní vlastnosti se vzájemně dokonale doplňují. Každý nově uvedený model s vyzývavým a originálním designem je novým milníkem, který definuje charakter značky: CUPRA Ateca, jedinečný model ve svém segmentu; CUPRA Leon, první elektrifikovaný model díky plug-in hybridnímu pohonu; CUPRA Formentor, první model vyvinutý exkluzivně pro značku CUPRA a její dosud nejprodávanější model; a CUPRA Born, první 100% elektromobil značky.

 

Značka CUPRA je oficiálním automobilovým partnerem fotbalového klubu FC Barcelona, kterému zajišťuje jeho mobilitu, prémiovým sponzorem globálního seriálu padelových turnajů World Padel Tour a oficiálním sponzorem klubu Finetwork KOI, který se účastní elektronických sportů. CUPRA je hrdým účastníkem závodního seriálu pro elektricky poháněné monoposty Formule E. Kmen CUPRA je tvořen týmem ambasadorů, kteří chtějí být hnací sílou změny. Mezi jeho členy patří mimo jiné filmový režisér J. A. Bayona, nominovaný na Oscary, jezdec Formule E Lucas Di Grassi, pouliční umělec TvBoy, držitelé zlatých olympijských medailí Adam Peaty a Saúl Craviotto, německý fotbalový brankář Marc ter Stegen a fotbalistka Alexia Putellasová, která již dvakrát v řadě získala ocenění Ženský zlatý míč a Best FIFA Award.

 

Porsche Česká republika je největším importérem osobních a užitkových vozidel do České republiky. Na českém trhu zastupuje značky Volkswagen osobní vozy, Audi, SEAT, CUPRA a Volkswagen Užitkové vozy, včetně programu prodeje prověřených použitých vozů Das WeltAuto. S projektem nabíjecí infrastruktury MOON společnost vstoupila v roce 2020 do nové éry trvale udržitelné osobní mobility založené na elektrických pohonech a digitalizaci.