TechniCKÁ DATA
PODVOZEK
Přední náprava
Nezávislé zavěšení kol na vzpěrách McPherson s vinutými pružinami a hydraulickými tlumiči.
Se systémem DCC (Dynamic Chassis Control).
Zadní náprava
Nezávislé víceprvkové zavěšení kol s vinutými pružinami a hydraulickými tlumiči.
Se systémem DCC (Dynamic Chassis Control).
ŘÍZENÍ
Řízení
Progresivní hřebenové řízení s elektrickým posilovačem R-EPS (Rack Electric Power System).
Průměr otáčení
10.7 / 11.4 m
BRZDY
Standardní brzdy CUPRA
Přední: 312x25 mm větrané kotoučové brzdy
Zadní: 272x10 mm kotoučové brzdy
Standardní brzdy CUPRA VZ
Přední: 340x30 mm větrané kotoučové brzdy
Zadní: 310x22 mm větrané kotoučové brzdy
Volitelné brzdy Brembo:
Přední: 370x32 mm větrané kotoučové brzdy
Zadní: 310x22 mm větrané kotoučové brzdy
Hodnoty spotřeby paliva, průměrného dojezdu a emisí CO2 byly stanoveny dle standardu WLTP. Tyto hodnoty se od katalogových hodnot liší. Jsou určeny pro porovnání hodnot CO2 a spotřeby paliva mezi různými typy vozidel. Dodatečná výbava vozu a příslušenství (např. vestavené díly, jiné pneumatiky atd.) mohou měnit relevantní parametry vozidla jako hmotnost, valivý odpor a aerodynamiku a ve spojitosti s povětrnostními a dopravními podmínkami a individuálním stylem jízdy mohou ovlivnit spotřebu paliva, spotřebu elektrické energie a emise CO2 jakož i výkonnostní ukazatele vozidla. Prodejce, dovozce ani výrobce nenese žádnou odpovědnost za skutečnost, že se v budoucnu nově komunikované hodnoty mohou lišit. Dne 1. září 2018 byl starý standard NEDC (New European Driving Cycle) nahrazen novým standardem WLTP pro všechny vozy registrované jako osobní (M1).